tisdag 10 december 2013

Lou - förälskelser


Det  handlar om en tjej som heter Lou. Hennes mamma skriver böcker.
Hon skulle åka till ett sommarhus med sina vänner. Hennes mamma fick stanna hemma med Richard.
Sen hittade Marie-Emilie en kille som heter Tristan. Lou och Tristan var vänner. Lous mamma letade och reste med Richard och så kom de till ett affär.

Sen när Tristan och Lou var på ett museum så tappade de bort varandra.

Jag vill att ni ska läsa denna boken för att den är en bra bok därför att det är en kärleksbok.

5 kommentarer:

MATILDA sa...

JAG GILLAR DITT INLÄGG

nikol sa...

Tack det var snällt jag också

Vår klass sa...

Jag har också läst den boken

frida sa...

jag brukar kolla på det programmet ibland:)

Vår klass sa...

Nikol sa:Jag har faktist kollat på en sån film på barn kanalen det värkar vara roligt och bra:)